10 Mart 2016 Perşembe

Clash Royale Büyüler

Oklar

Alıştırma haritasında açılan Oklar büyüsü, belirlediğiniz alana ufak bir gecikmeyle oklar fırlatır. Düşük sağlıklı birimlere karşı çok etkili olan Oklar büyüsü, Taç Kulelerine çok düşük hasar verir. En çok sürü şeklinde saldıran birimlere karşı etkilidir.






Çarp

5. Arenada açılan Çarp büyüsü, ufak bir alandaki birimlere ufak bir hasar verir. En önemli özelliği alandaki birimleri 1 saniyeliğine dondurma efekti uygular.







Roket

3. Arenada açılan Roket büyüsü, seçtiğiniz noktaya büyük bir roket fırlatır. Çok yüksek hasar veren roketi hareket eden birimlere karşı kullanmak çok zor olduğu için toplu halde duran birimlere atmanızı öneriyorum. En güzel taktiği ise Taç Kulelerinin canını Roketle yıkılabilecek dereceye getirdikten sonra Ani Ölümde Roket büyüsüyle oyunu kazanmak. Ayrıca bir çok kuleyi, binayı rahatlıkla yıkabiliyor.




Alev Topu

Alıştırma haritasında açılan Alev Topu büyüsü, Roket büyüsünün bir küçük versiyonu olarak kabul edilebilir. Daha hızlı atılıyor, daha az iksir harcıyor fakat daha az hasar veriyor. En etkili olduğu birim ise Barbarlar.







Goblin Fıçısı

1. Arenada açılan Goblin Fıçısı büyüsü, doğru zamanda kullanıldığında Taç Kulelerine çok büyük hasar verebiliyor. Seçtiğiniz alana bir fıçı fırlatılıyor ve içinden 3 tane Goblin çıkıyor. Çok yüksek hasara sahipler ama çok düşük sağlıkları var. Bu yüzden Taç Kulelerinin dikkati dağıtılmışken kullanmak gayet etkili olacaktır.





Yıldırım

1. Arenada açılan Yıldırım büyüsü, seçtiğiniz alana 3 adet alan hasarı vuran yıldırım atıyor. Bu yıldırımlar alandaki en yüksek sağlığa sahip birimleri hedef alıyor. Taç Kulelerine daha az hasar veren Yıldırım büyüsü, yüksek sağlığa sahip Dev gibi birimleri indirmede çok etkili oluyor.





Dondurma

4. Arenada açılan Dondurma büyüsü, seçtiğiniz alandaki birimleri ve binaları seviyesine göre donduruyor. En etkili taktiği Domuz Binicisi ile birlikte kullanmak diye düşünüyorum.







Zehir

5. Arenada açılan Zehir büyüsü,  seçtiğiniz alana saniye başı hasar vuran bir zehir bırakıyor. Taç Kulelerine daha az hasar veren zehir büyüsünü düşmanın birim çıkaran binalarına atmanız en etkili kullanım biçimi olacaktır. Tabiki de sürü şeklinde gelen birimlere karşıda etkili olduğu gerçeğini göz ardı etmemek gerekiyor.





Öfke

3. Arenada açılan Öfke büyüsü, seçtiğiniz alandaki dost birimlerin hasarını ve hareket hızlarını arttıran bir etki yaratıyor. Pekka, Golem ve Dev gibi birimleri hızlandırmanın tek ve en etkili yolu Öfke büyüsünden geçiyor.






Ayna

5. Arenada açılan Ayna büyüsü, en son oynadığınız kartın aynısını fazladan 1 iksir harcayarak kullanmanızı sağlıyor. En acayip büyülerden biri olduğunu kabul etmek gerek. Şöyle ki 5 iksir karşılığı Prens oynadınız, eğer elinizde Ayna büyüsü varsa şekli Prens'e dönecek ve 6 iksir karşılığı Prensi tekrar oynayabileceksiniz. Birini bile durdurmak zorken 2 tanesi neler yapar siz düşünün. Bu kartı çok yüksek iksir gerektiren kartlarla kullanmanızı önermiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!