16 Ocak 2014 Perşembe

Clash Of Clans Bilgisayardan Oynamak (Hatalar ve Çözümleri Eklendi)


      Merhaba arkadaşlar, bu yazımda sizlere IOS'a aylar önce gelmiş Android dünyasına ise yeni gelmiş bir savaş oyunu olan CoC'nin bilgisayar üzerinden nasıl oynandığını anlatacağım. Gerçekten kolay bir yöntem ve hem telefondan hemde bilgisayardan aynı hesaba bağlanmak mümkün. Oyun Android'e geçince emulator yapımcılarıda boş durmadı ve bu oyunda artık bilgisayarımızda.



Öncelikle BURAYA tıklayarak gerekli olan programı indiriyoruz. (Site açıldıktan 5 saniye sonra sağ üst köşedeki reklamı geçe tıklayın.) Programın adı Bluestack. Kurulumu yapıyoruz ve önerim yönetici olarak çalıştırıyoruz. Eğer takılırsa kapatıp tekrar açın.


     Sol üst köşede duran Search butonuna basıp Clash of Clansı aratıyoruz.  Çıkınca tıklıyoruz ve bir sonraki yerde sizden gmail hesabı isterse giriyoruz. Eğer güvenmiyorsanız başka bir hesap açıp öyle girin. Sonra Google Play Store açılıyor ve oyunu indiriyoruz. İndikten sonrada sağ altta bildirim geliyor ve Play diyoruz. İşte bu kadar basit arkadaşlar. Herkese bol kanlı altınlı madenli kapışmalar!

Hatalar ve Çözümleri
Siyah Ekran Hatası

Çözüm (1) (Nvidia Ekran Kartları İçin)

Masaüstünde simgesi bulunan Bluestacks programına sağ tıklayıp "Grafik İşlemciyle Çalıştır" a basıp ardından "Entegre Grafiği" seçin. (Görüntü kötü olabilir, öyle bir seçenek yoksa diğer çözümlere bakın.)

Çözüm (2) (Nvidia Ekran Kartları İçin)

Driverınızı internetten anlatılan yöntemler ile kaldırıp bir eski versiyonu yükleyin. (Önerilmez)





84 yorum:

  1. clash of clans ı arattıgımda market is not found uyarısı cıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan mobildeyim bilgisayara geçince sorununuzla hemen ilgilenecegim

      Sil
    2. bende de öyle oluyor tekrar yüklüyorum ama olmuor ?

      Sil
  2. (İLGİLENMEDİ)) :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgilenmedi değil, ilgilenemedi. Aslında baya baktım ama bulamadım bir çözüm aklıma gelen tek şey yeniden yüklemeniz ve adım adım tekrar denemeniz. Kusura bakmayın :/

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @ işaretini bilgisayarda herhangi bir yere yazıp Kopyala-Yapıştır yapabilirsiniz.

      Sil
    2. shift+harflerin üzerindeki 2 rakamıyla oluyor nokta ise 'ç' harfi ile

      Sil
  4. Android veya başka bir telefona gerek yok dimi . boşuna indirmeyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç gerek yok. Gmail hesabı yeterli. Bende uzun süre telefonsuz kullandım.

      Sil
  5. Your graphics drivers seem to be out-of-date bluestacks requires updated drivers to run update now? hatası alanlar aşağıdaki yöntemi kullanabilir arkdaşlar.

    Read more: Your graphics drivers seem to be out-of-date bluestacks requires updated drivers to run update now? - Bluestacks app player your graphics drivers seem to be out of date bluestacks requires updated drivers to run :: Ask Me Fast at http://www.askmefast.com/Your_graphics_drivers_seem_to_be_outofdate_bluestacks_requires_updated_drivers_to_run_update_now-qna7493559.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. 1.notepad aç. aşağıdakini yaz.

      [HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREBlueStacksGuestsAndroidConfig] "SkipGraphicsDriverCheck"=dword:00000001
      2.FixGraphicCard.reg adıyla kaydet.
      3.başlat->çalıştır
      5.[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREBlueStacksGuestsAndroidConfig] pathine git.
      6.File>import> FixGraphicCard.reg
      7.config üzerinde sağ tıkla new>dword seç. SkipGraphicsDriverCheck adıyla kaydet.
      8.yeni yarattığın value değerini 1 yap.

      Sil
    3. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, fakat değerli okuyucularım ben bu yöntemi denemedim. Güvenip güvenmemek size kalmış :)

      Sil
  6. İos dan olmuyo mu açamıyomuyuzz sadece google play store mi olcak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası Ios kullanıcısı olmadığım için herhangi bir fikrim yok.

      Sil
    2. Program Android üzerine çalışıyor galiba, bu yüzden hesabını bağlayabilirsin ancak.

      Sil
  7. ben iostan oynuyorum coc ama bilgisayarda gmail istiyo kendi hesabımda oynayabilirmiyim ki

    YanıtlaSil
  8. abi ben programı indirdim ama kurarken ekrankartı güncellemesi istiyo ama ekran kartım zaten güncel ne yapmalıyım sence ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç yorum üstte bu konu hakkında bilgilendirme yapılmış.

      Sil
  9. ben programı indirdim ancak masaüstünde gözükmedi acil cevap lütfen

    YanıtlaSil
  10. merhaba tugay. bilgilendirmelerin için teşekkürler. iyi blog hazırlamışsın. fakat bi kaç orum olacak. '' Bluestack'' programını kurdum. masa üstümde 2 tane kısa yol oluştu. satrt Bluestack ve apps diye. start Bluestack. tıkladıgında üst solda olan search a tıklıyorum fakat herhangi bir işlem yapamıyorum. bir çok kez açtım kapadım ama olmadı. search a tıklıyorum. tıkladığıma dair işaret oluyor ama işlem yapmıyor :( yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ekran kartlarından kaynaklı sorun olabiliyor, bir kaç yorum yukarıda bir anlatım var ondan önce tamamen programı silen (reg kaydına kadar) bir program ile kaldırıp tekrar yükleyin.

      Sil
  11. İnitializing yerini bir türlü geçmiyor

    YanıtlaSil
  12. acaba legal mi illegal mi bu ? çokta indirmek istiyorum ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen legaldir. İçiniz rahat olsun

      Sil
    2. şuan siz kullanıyor musnuz? ve birde güncel mi burdan oyun halen ? konu eskide ondan soruyorum :)

      Sil
    3. programı yükledim yönetici olarak çalıştırdım. mavi ekran doldu sonra siyah ekranda kalıyor bunun çözümü nedir acaba ?

      Sil
    4. Program bir Android Emulatoru yani sizin telefonunuzun bilgisayarda çalışan hali. Oyunun güncel olmaması imkansız çünkü Google Play Store üzerinden indiriyor. Eski bir versiyonda oynamanız imkansız. Bende nadiren de olsa kullanıyorum :)

      Sil
    5. Hatanın nedenini bende bilmiyorum, ekran kartı bazen sorun çıkartıyormuş.

      Sil
  13. program harika çalışıyor, oyunu da kurdum. oyun çalıştı ses de geliyor ama görüntü yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzde 90 ekran kartı hatası :(

      Sil
    2. özellikler,uyumluluk da çalıştırılacağı uyumluluk modu winxp(service pack 3) de. ben win7 kullanıyorum sende nasıl

      Sil
    3. Windows 8.1 kullanıyorum kurduğum gibi açtım ben ekran kartım nvidia gt 740m

      Sil
  14. ses geliyor yalnız oyunun ekranı sıyah ekran gelmıyor

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Tugay,

    Ben de dedigin gibi indirdim oyunu kurdum fakat actigimda ses geliyor ama goruntu yok. Sorun ne olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunu birçok kişi yaşamış, herhangi bir fikrimiz yok malesef :(

      Sil
  16. Tugay Abi :D Ben klandan RedLabel,

    Üstekki konulardaki gibi yükledim fakat siyah ekran sorunu var. Nasıl halledebilirim bir fikrin var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren bu sorunun çözümünü bilen daha yok :(

      Sil
  17. pc nin anası aglıyor nasıl program usta oyunu acamıyor hemde pc kafayı yiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağır bir program bazı bilgisayarlarda sorun çıkardığı doğrudur :/

      Sil
  18. Arkadaşlar ben bir salaklık yapıp yeni bir köy kurdum ama telefondakini bilgiseyara aktarmak istiyorum nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
  19. Eline saglık kardeşşş :D

    YanıtlaSil
  20. Ben hiç bişey göremiyorum pixel pixel geliyo görüntü bişey yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
  21. ben her yükle dediğimde sunucudan bilgi alınırken hata oluştu diye bir hata veriyor bana yardımcı olacak varmı???
    bilgisayar windows xp

    YanıtlaSil
  22. Tesekkurlerr biraz zor oldu ama ben programciyim icinden birkac dosya sıkıstırarak yaptim ve oldu hem pc den hem de tabletten oynuyorum :-)

    YanıtlaSil
  23. ya market not found hatası veriyor çözemedim kaç gündür

    YanıtlaSil
  24. keşke gereken sistem özelliklerini söyleseydiniz en azından bu kadar ugraşmazdım...

    YanıtlaSil
  25. [HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREBlueStacksGuestsAndroidConfig] path ini bulamadım yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  26. yardım edin lütfen acil teamviewerdan da olur

    YanıtlaSil
  27. blue stacks kurulurken şu hatayı alıyorum Failed to install BlueStacks. error:Değer null olamaz.Parametre adı:path1 lütfen yardım

    YanıtlaSil
  28. graphic driver update istiyor yukardaki adımları takip ettim [HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREBlueStacksGuestsAndroidConfig] path ini bulamadım yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  29. Hata alan arkadaşlar, emin olun bende sizin kadar bilgisizim bu konuda kusura bakmayın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey yazıyorum enter lıyorum göndermiyor nasıl yapıcaz ?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bir de ü nasıl yapılıyor

      Sil
    4. oyuna girmeden önce ü harfini kopyala sonra da oyundayken yapıştır

      Sil
  30. Sorunsuz yuklendı kurdum ses ve goruntude herhangı bı sıkıntı yok

    YanıtlaSil
  31. Qrkadaslar @ isqreti nasil yapilitor yardim acilll

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. bluestacks programını kurarken rundll32.exe hatası verıyor ne yapabılırım yardımcı olabılecek var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm, bazı hataların çözümlerini bende bilmiyorum.

      Sil
  34. şifremi adımı giriyorum ama eşleşmedi diyo yardım edin

    YanıtlaSil
  35. bende heryer simsiyah oyunda pc den oynuyom her yer simsiyah senin dediğin şey sağ tıkla grafik işlemini yap diyon öyle bir şeçenek yok kardeş

    YanıtlaSil
  36. herşeyi yaptım oyunu açtım fakat ses var görüntü yok ekran kartımda nividia değil sağ tıklayınca grafik işlemciyle çalıştır diye bir seçenek yok

    YanıtlaSil
  37. abi bu program ve auto clicker paralımı

    YanıtlaSil
  38. Merhaba arkadaşlar. ben clash of clans a ilk laptop dan oynamaya başladım. daha sonra clash of clans ı telefonuma yükledim ve google play hesabımı girdim. yeni bi köy açtı biraz kastıktan sonra laptop da ki köyü mü telefonuma aktaramadım bi türlü. ama telefondaki köyü laptopa aktarabiliyorum. acil yardımlarınızı bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 cihazda da aynı gmail hesabını kullanıyorsanız, otomatikmen yüklenir. Onun dışında başka yöntem bilmiyorum.

      Sil
  39. lütfen biri yardımcı olsun bu hatayı çözmem için oyunu indirirken ' Sunucudan bilgi alırken hata oluştu. [RPC:S-7:AEC-0]' bu hatayı alıyorum yardıımm pleaseeee

    YanıtlaSil
  40. bende de play store açıyo indir diyorum indirmiyo hata veriyo

    YanıtlaSil
  41. usta bulestcaks idnrdim oyunu yukle dıorm sonucudan bilgi alınırken hata oluştu diyor 2 defa sılıp yukledım aynı neden acaba

    YanıtlaSil
  42. SA KARDEŞİM Bİ SORUM OLUCAKTI. BLUESTCAKS UYGULAMASINI İNDİRDİM HERŞEY GÜZEL AMA GOOGLE PLAYDAN CLASH OF CLANS İNMİYOR.
    HATA VERİYOR HATTA HİÇ BİR ŞEY İNMİYOR NASIL ÇÖZEBİLİRM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bazı bilgisayarlarda anlamsız şekilde hata veriyor, malesef herhangi bir çözümü yok.

      Sil
  43. abi benim bilgisayara inmiyor neden olabilir

    YanıtlaSil
  44. Benim birkaç tane gmail hesabım var hepsi üzerinden de oyunu aktif olarak oynuyorum ama bir tanesini bilgisayardan açamıyorum diğerleri sorunsuz yükleniyor ama sorun çıkaran gmail hesabımı ekledikten sonra köyü yükle butonu gelmiyor köyüm yüklenmiyor bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilirse sevinirim

    YanıtlaSil
  45. Önceliklikle Kolay Gelsin Ben BlueStacks Programını Kurdum Clash of Clans oyununu indirdim . Fakat Clash Of Clans a tıkladığım zaman oyun açılırken yükleme yaptığı yerde takılı kalıyor yardımcı olurmusunuz..

    YanıtlaSil
  46. ya bu windows xp de açılıyomu

    YanıtlaSil



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!