Mortal Combat X - Ön İnceleme, Haberler



Merhaba arkadaşlar, Mortal Combat X ilk duyurulduğu günden beri büyük heyecan uyandırdı ve artık oyunun çıkmasına sayılı günler kaldı, onlarca haber yazıldı çizildi, o kadar çok haber vardı ki bunları birleştirme zamanı geldi diye düşündüm ve bu yazıyı yazmaya karar verdim, eğer varsa yazıdaki yanlış ve eksik bilgileri aşağıya yorum atmayı unutmayın :)


Warner Bros'un verdiği tarihe göre 14 Nisan 2015 de PC, Xbox One ve  Playstation 4 çıkacak. Playstation 3 ve Xbox 360 içinse yaz aylarında çıkacağı söylenen oyun yayınlanan fragman, reklam ve oynanış videoları ile ciddi merak uyandırdı. İsterseniz önce fragmana bakalım.



Mortal Combat X ilk fragmanıyla bile insanı heyecanlandırmayı başardı, oyunun 2 efsane karakteri Sub-Zero ve Scorpion'un karlı bir alanda kapışmasını ele alan fragman aslında ciddi bir oyun mekaniğinin ve göze harika gelen grafiklerinde bir habercisi oldu, video sonunda yazan Who's Next? ise bir sonraki tanıtılacak karakter için ufak bir göndermeydi.

Bu videonun hemen ardından geri kalan karakterlerde yavaş yavaş tanıtılmaya başlandı, ve harika bir haber oyun yapımcılarından geldi, FATALITY oyuna geri eklendi, şiddeti ve vahşeti en üst seviyede tutan oyunumuz ölüm vuruşu olmadan gerçekten anlamsızdı ve artık oda Mortal Combat X'de yerini alıyor. 




Bu haberlerden sonra biraz oyun hakkında detaylı bilgi verelim.

Çevreyle Etkileşim

Artık savaştığımız harita tamamen etkileşim içinde olduğumuz zorlu arenalar olacak, yani yerdeki taşı, sopayı fırlatabilir, ağaç dalını koparıp silah niyetine kullanabiliriz. Bu sayede oyun çok daha fazla dikkat gerektiriyor, şayet rakip bir an için uzakta kaldı diye combo yapmaya çalışırsanız kafanıza taşı yiyebilirsiniz.

Karakterler Arası Etkileşim

Bu konuyu hem dövüş öncesi hemde dövüş sırasında ele alırsak, dövüş öncesi karakterlerimiz karşısındakini tanıyor ve ona göre repliklerle bize dövüş öncesi güzel bir intro sunuyor, dövüş sırasında ise (bu kısım mekanik anlamda) karakteri resmen hissediyorsunuz, size atılan yumruğa tepki veren karakteriniz oyuna harika şekilde kalibre edilmiş ve bunda en ufak yapaylık sezilmiyor.

Her Karakter İçin Dövüş Stilleri

Dövüş öncesi her karakter 3 farklı dövüş yeteneğinden birini seçebiliyor, bu sebeple combolarda değişiyor haliyle her savaşta ezbere saldırıların önüne geçiliyor ve çok yüksek oyun süresi sunuyor. Multiplayer destekli oyunumuzda her savaşta farklı taktikler ve saldırı stilleri oluşturmak zorunda kalacağız ve yapımcı firma bu sistemi çok daha ileri taşıyıp oyunu elinizden bırakmanıza engel olmak için her şeyi yapıyor :).

GAMEPLAY (İlk 20 dakika atlayın)



Eğer Youtube girip Mortal Combat X yazarsanız sayısız video ile karşılaşacaksınız ve bütün karakterleri görme şansınız da olacak.


Etiketler: ,