Goblin, İskelet, Minyon katili... Hatta Taç Kulesinin zorlu rakibi. Uzun menzilli yüksek hasarıyla tam bir ölüm makinesi: Silahşör!
- Normalin altında sağlığının yanı sıra çok yüksek bir menzilli hasara sahiptir ve tekli birimleri hedef alır.
- Taç kulesine bir kez kitlendikten sonra onu engelleyecek çok az birim vardır.
- Hem savunmada hem saldırıda gayet etkilidir ve birçok destenin vazgeçilmez kartıdır.
Silahşör saldırıda nasıl kullanılmalı?
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum tek başına gittiğinde önüne bir düşman çıkmazsa Taç Kulesine ciddi hasar veriyor. Ama önüne tek bir birim bile çıkarsa kuleye vuramadan ölmüş oluyor. Bu yüzden kesinlikle bir birimin arkasından gitmesi gerekiyor. Taç Kulesine vurmaya başladıktan sonra onu anca Barbarlar, Yıldırım Büyüsü, Dondurma Büyüsü gibi kartlar hedefinden saptırabiliyor. Şövalye ya da Barbarların arkasında ilerleyip hem hava hem kara birimlerini çok rahat şekilde öldürebiliyor. İskelet Ordusuna karşı hiç bir şey yapamadan ölmüş oluyor, alan hasarı vuran birimler Silahşörün işine yarıyor.
3 Silahşör kartı ve Öfke Büyüsü |
Silahşör önünde onu koruyabilen bir tank birimi ve üstlerine atılan Öfke büyüsü taç kulesi garantisi veriyor ama pek sağlıklı değil. Rakip Silahşörü öldürürse saldırınız çöpe gitmiş oluyor. Bir çok savunma binasına karşı çok etkisiz kaldığını da söylemeden geçmeyelim.
Ben genelde bir taraftan savunma yaparken diğer taraftan Silahşör ve Buz Büyücüsünü gönderiyorum. Rakip ne atarsa atsın bir karşılık vermiş oluyor bu ikili. Tabiki güçlü savunma kartlarına karşı bir şey yapamasalar da bir tarafı tamamen oyalıyor ve diğer taraftan kontra saldırı imkanı sunuyor.
Silahşör savunmada nasıl kullanılmalı?
Rakip Prens, Pekka ya da Mini Pekka gibi yavaş ama resmen tek atan birimler göndermediği sürece bir çok birimi taç kulesine gelmeden öldürmüş oluyor. Büyücü, Bombacı, Goblinler, Domuz Binicisi, Şövalye vb. normal sağlığa sahip birimleri rahatlıkla öldüren Silahşör ayrıca Balon, Minyonlar gibi hava birimlerini de rahatlıkla öldürüyor. Savunması saldırısından daha iyi diyebiliriz. Tekrar hatırlatmakta fayda var, Prens gibi yüksek saldırı gücüne sahip birimlerin önüne bırakmak sizi sadece 4 iksir zarar sokar.
Saldırı Hızı | Hız | Yerleşme Süresi | Menzil | Hedef | Maliyet | Miktar | Tür | Derece |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.1 sn | Orta | 1 sn | 6.5 | Hava ve Kara | 4 | x1 | Birim | Ender |
Seviye | Sağlık Puanı | Saldırı başı hasar | Saniye başı hasar |
---|---|---|---|
1 | 340 | 100 | 90 |
2 | 374 | 110 | 100 |
3 | 411 | 121 | 110 |
4 | 452 | 133 | 120 |
5 | 496 | 146 | 132 |
6 | 544 | 160 | 145 |
7 | 598 | 176 | 160 |
8 | 656 | 193 | 175 |
9 | 720 | 212 | 192 |
10 | 792 | 233 | 211 |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!