30 Mart 2014 Pazar

Yorum Yapanlar Kazanıyor!! Detaylar İçin Tıklayın


Bana göre bir blog yazarını yazmaya iten şey kesinlikle yapılan yorumlar. Gerçekten 1000 den fazla kez okunmuş yazıların altında tek bir yorum dahi olmaması ciddi anlamda kötü bir durum. Bir yazıya neden yorum gelmez? Kötü yazdığımı da düşünmüyorum ama neden. Bu yüzden yazılarıma yorum çekmek adına bir kampanya oluşturmayı düşündüm. Blogumda yazıların altına yapılan en güzel yorumları ödüllendireceğim. Güzel olup olmadığı bana kalmış ve kendi irademe göre seçeceğim. Hem ben kazanacağım hemde siz! 

En güzel yorumlara verilecek ödüller;

  • Bir kişiye PSP
  • Orjinal Minecraft hesabı.
  • Apple appstore'da harcanabilecek hediye kartları.
  • Blogumda 1 haftalık süreyle istediği yerde reklamı.
  • Steam üzerinden 10$'lık bir oyun
Yorum yapıp yapmamak sizin elinizde. En güzel yorumu yapmakta! 





İsimsiz ve mail adresi olmayan yorumlar tarafımdan seçilse dahi ödül kazanamazlar. Ulaştığım ve 1 hafta içinde geri dönüş almadığım yorum sahipleri de ödül haklarını kaybeder. razorgamingtr.blogspot.com bu kampanyanın her hakkını elinde tutar. İstediği an istediği bölümünü değiştirebilir. Kampanyaya katılan hiç kimse bir hak iddia edemez ve bu kampanya istenildiği an iptal edilebilir.

13 yorum:

  1. merhabalar ,
    sitenizi çok ama çok beğendim. yaklaşık 6 saat oldu keşfedeli . Oyunları anlatış biçiminiz ve sade dil kullanmış olmanıızla herkesin anlayabilmesini sağlıyorsunuz.
    Belki 6 saat oldu ama sitenin her böşümünü okudum , tanıdığım bütün arkadaşlarıma yani oyun oynayan butun arkadaşlarıma tlfo ve int üzerinden haber verdim ve anlattım .
    Ellerinize yüreğinize sağlık. Gerçekten hakkını vermişsiniz.
    Başarılarınızın devamını allahtan dilerim.
    s.aleykum

    YanıtlaSil
  2. Tek cümleyle anlatmak gerekirse .....

    Fevkaledenin Fevkinde ....

    tüm arkaşlar adına teşekkür ederim.....

    YanıtlaSil
  3. Clash of clans taktikleri için teşekkürler. yalnız köy binası 3ü de eklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız arkadaşım 2 gün önce oyuna başladı ve neredeyse Köy Binası 4'ü basmak üzere. Sizce gerek var mı üçüncüye?

      Sil
    2. demekki gerek varmış

      Sil
    3. oda sizin görüşünüz tabi

      Sil
  4. Eline sağlık. İnsanlarla uğraşmak zor. Bende bakkalda çalışmıştım oradan şey ettim yani :) Neyse yemin ediyorum 10 dk dır anlamlı yorum düşünüyorum. Yok yok ;) Neyse saçmaladım. Bol ganimetler.

    YanıtlaSil
  5. en yararlı ve en guzel clash of clans sitesi...
    iyi olan kazansın

    YanıtlaSil
  6. Bize vakit ayirip bu blogu bizim icin donatip ve bizim icin vermis oldugunuz emeklerden dolayi emegi gecen herkese tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Hocam CoCyi baya güzel çözdüğünüz belli.Sanırım pcylede ilgilisiniz steam üzerinden anlasip cs go oynarmiyiz?

    YanıtlaSil



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!