4 Nisan 2014 Cuma

Clash of Clans Kara İksir Nasıl Kasılır? (Detaylı Rehber)


Merhaba arkadaşlar bu yazımda Clash of Clans'da kara iksir nasıl kasılır onu anlatacağım. Baştan söyliyeyim, zahmetli ve masraflı bir yola giriyoruz :). Bildiğiniz gibi Kara İksir Deposu, Köy Binası 7' de açılıyor fakat Kara İksir Sondası ise Köy Binası 8 de açılıyor. İşte bu yüzden diğer oyunculardan Kara İksir çalmamız gerekiyor. Fakat bu hiçte kolay değil. Çünkü hem Kara İksir az depolanıyor hem de genelde köyün en ortasında oluyor. Ulaşmak hiçte kolay değil. Peki hiç Yıldırım Büyüsü'nü kullanmak aklınıza geldi mi?

Öncelikle birkaç detaydan bahsedelim.

Kupa Seviyenizi Belirleyin


  • 1100 kupa civarında genelde 100 den fazla Kara İksir bulamazsınız.
  • 1500 kupa civarında genelde 100-500 arasında Kara İksir bulunur.
  • 2000 kupa civarında ise en az 500 Kara İksir bulabilirsiniz. 


Çünkü; yüksek kupa seviyesinde Kara İksir Sondaları'da yüksek seviyedir. Bu sayede daha fazla üretir ve depolar daha hızlı dolar. Fakat 2000 kupa civarında çok güçlü rakipler karşınıza çıkabilir.


Kara İksir Nerede Onu Belirleyin

Kara İksir sondada mı duruyor yoksa depoda mı? Bunu anlamak için sondaya bakmak yeterli. Sondanın üstündeki kutu doluysa bütün Kara İksir sondadadır.


Yandaki resimde boş olanı görüyorsunuz. Fakat unutmayın; eğer bir sondaya saldırıyorsanız içindeki Kara İksir'in en fazla %75 ini alabilirsiniz. Hemen aşağıda ise hangi seviye sondanın ne kadar Kara İksir sakladığını bulabilirsiniz.








Level 1 120 Kara İksir depolar.  90'ı çalınabilir.
Level 2 240 Kara İksir depolar.  180'i çalınabilir.
Level 3 450 Kara İksir depolar.   338'i çalınabilir.
Level 4 720 Kara İksir depolar.   540'ı çalınabilir.
Level 5 1120 Kara İksir depolar.  800'ü çalınabilir.
Level 6 1600 Kara İksir depolar. 1200'ü çalınabilir.







Saldırı Planınızı Oluşturun

Eğer ki Kara İksir sondada ise buraya tıklayarak Saldırı Taktikleri yazıma ulaşabilirsiniz.

Peki Kara İksir depoda ise ne yapacağız. Öncelikle büyü fabrikasından en az 2 tane Yıldırım Büyüsü basıyoruz. Benim önerim 3 tane basmanız. Ardından 500+ Kara İksiri olan birinin Kara İksir Deposuna 3 Yıldırım Büyümüzü birden atıyoruz. En az 300'ünü almış oluyoruz. Ondan sonra kupa kaybetmemek için savaşı kazanmayı deneyebilirsiniz. Fakat buradaki sıkıntı ciddi anlamda iksir zararımız oluyor ve ayrıca bu taktiği en az 1 saat beklemeden yapamıyorsunuz.

Yıldırım taktiği ile +1200 den fazla Kara İksir'i aldığım savaşları biliyorum arkadaşlar yani birazda şansınız olacak. Youtube kapalı olduğu için video ekleyemiyorum ama açılırsa ekleyeceğim gerçekten çok etkili.



İntikam Saldırıları Çok Önemli

Size saldırmış ve ciddi anlamda Kara İksirinizi almış birisinin mantıken Kara İksir deposu vardır. Acımayın intikam alın! Size geri saldırı atamıyacağı için (sizden intikam alamaz) sizden aldığı Kara İksiri geri alır üstünede korursunuz.



Kara İksir Nasıl Korunur?

Öncelikle "Kimselere Maden Kaptırmıyoruz" yazıma bakarak çok etkili taktikler öğrenebilirsiniz. Onun dışında bir yol daha var. Kara İksirimizi harcamak. Evet yanlış okumadınız harcıyacağız ama en ufak kayıp olmadan geri alacağız. Oyundan çıkmadan önce Kamp Ateşlerinde tek bir asker bile boşluk kalmayacak şekilde dolduruyoruz. Bundan sonra basmaya çalışacağınız her asker sıraya girecektir. İşte bizden bundan yararlanıp mümkün olduğunca Kara İksir birimi basıyoruz. Aslında sadece sıraya giriyorlar. Hiç bir kaybımız yok. Bu taktik ile 4320 Kara İksiri koruyabilirsiniz. (En yüksek seviyede 6 cadı ve 1 Valkyrie ile elde edilmiştir)

Dikkat Edin!


  • Birine saldırmadan önce bütün Kara İksir sırasını iptal edin, yoksa savaştan sonra elinizde bir sürü asker olur.
  • Bu taktiği uygulamadan önce kesinlikle ordu kamplarınız dolu olmalıdır.




29 yorum:

  1. kardeş sayfayı çok beğendim ve adamsın... acaba sen hangi klandasin ve adin ne kyünü çok merak ettimde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Razorgamingtr, oyuncu ismimde RazerSharp :) Teşekkürler..

      Sil
  2. Sayfayı çok beğendim konular bana çok yardımcı oldu :)

    YanıtlaSil
  3. kardes sen hangi klandasin

    YanıtlaSil
  4. beni klandan atınız almadınız daha dorusu niye adım Emir di

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki kurallardan birine dahi uymadığınız sürece atılırsınız.

      Sil
  5. Kuralları şimdiden söyleye bilir misiniz bir de klanda lider misiniz

    YanıtlaSil
  6. kendi köy resminizi de atarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Acaba siteyi nasıl .com yaptın sorabilirmiyim kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. godaddy.com dan alan adı satın alıp yönlendirme yaptım.

      Sil
  8. kupam 1142 kara iksir 253 iyimi

    YanıtlaSil
  9. paylaştıgın fotoya bakarsak çok az çalmışsın ben 68levelim en az 800 çalıyom

    YanıtlaSil
  10. Hocam elinize sağlık fakat simdi aklimda bir soru var. Kara iksir kasıp barbar kral almak istiyorum ki buda 10.000 kara iksir demek. Simdi ise bende 370lerde kara iksir var. Ben izbe kışla mi inşa ediyim yokda kara iksir sondasi mi? İzbe kislayida kara iksirleri korumak icin sordum? Bide 10.000 kara iksir nasil kasicaz ya? Burada soylediginiz sekilde 10000 yapabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10.000 kara iksir çok büyük bir rakam gibi geliyor. Fakat ufak yatırımlar ile günlük kara iksir kazancinizi çok yüksek değerlere çıkarabilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken şey kara iksir sondasini 3. Seviyeye çıkarmak günde 1000 kara iksir sağlıyor. Izbe kisladansa sonda daha önemli ve tercih edilesi. Diğer taktikleri de uygularsaniz kolayca barbar kralı alabilirsiniz

      Sil
    2. 1 milyon istiyo sonda basarken hocam ya 3e kadar lac ister kimbilir :(

      Sil
    3. Iksir kasmak içinde yapman gereken şey barbar ve Okçu basmak sadece bundan oluşan bi orduyla belki güçsüz saldırı düzenleniyor ama çok ucuz ve iksir kasmak için ideal :)

      Sil
  11. Ben 24 sihirbaz 11 dev 26 goblin 1 sifaci basiyodum. Cok pahaliya geliyodu fakat gucluydu. Simdi okcum 2. seviye onu 4 yapiyim. Full barbar ve okcu basicam.

    YanıtlaSil
  12. Hocam 5700 kara iksit yaptim. Koy diziliminide simdi ki 8. seviye farmer yaptim. Gelen en fazla 1000 altin ve 1000 iksirimi caliyor. Simdi 1250000 iksir yapyim 1500000 olsun hemen sondayi 2 yapicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sondayı 3. seviye yaptığınız anda ne kadar hızlı kara iksir kastığınızı görünce çok şaşıracaksınız :)))

      Sil
  13. Gerçekten kaliteli bir yazı inşallah site batmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden Batsın yahu :)

      Sil
    2. Hocam bir yardım edin !!! Kara iksir sorunum varr yıldırımı denedim kasamadim 2 tane 1 seviye sondam var bisey fark etmiyor bu arada köyüm kb 8

      Sil
  14. Hocam benim şuan 7 bin kara iksirim var. Barbar kral için 3 bin kara iksir kaldı. 3 bin kara iskiri 2 günde toplmamam mümkün mü? Mümkün değilse mümkün olması için ne yapmalıyım? :))

    YanıtlaSil
  15. Kardeş öncelikle Allah razı olsun bana baya yardımcı oldu bu site, biliyosun çok güncelleme geldi depolar artık yıldırıma karşı dayanıklı hale geldi. Sayfayı güncellersen makbule geçer.Eyvallah

    YanıtlaSil
  16. Kardeş öncelikle Allah razı olsun bana baya yardımcı oldu bu site, biliyosun çok güncelleme geldi depolar artık yıldırıma karşı dayanıklı hale geldi. Sayfayı güncellersen makbule geçer.Eyvallah

    YanıtlaSil



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!