2 Nisan 2015 Perşembe

Clash of Clans Dil Değiştirme İşe Yarar mı?





Herkese merhaba arkadaşlar, bir çok arkadaşımız Clash of Clans'da dil değiştirmenin işe yarayıp yaramadığını merak ediyor. Bende bu konuya bir açıklık getirmek istedim ve bir kaç deneme yaptım.
Saat farkına göre bizden çok farklı zamanlardaki ülkelerin dillerine geçip 20'şer köy aradım sonuçları not alıp ortalama hesapladım. Gelin bu sonuçlara beraber bakalım.

Türkiye Saati: 23:11

Kore Saati: 04:11

Sabaha karşı Kore'de mantıken insanlar mışıl mışıl uyuyor ve köylerinin kalkanları gece vakti bir bir düşüyor. Peki ganimet ne durumda?

20 köye baktım ve hepsinin ortalaması  81800 Altın  128100 İksir

Japonya Saati: 04:18

Belki Koreliler uyumayı sevmiyordur diye aynı saat diliminde Japonyayı da denedim.

20 köyün ortalaması 87000 Altın   136400 İksir

Portekiz Saati: 20:23

Birde dünyanın öbür tarafından bakalım istedim :)

20 köyün ortalaması 83500 Altın  98400 İksir


Gördüğünüz gibi saat farkı olan bütün ülkelerde sonuçlar benzer çıkıyor. Ben test ettim onayladım :) Dil değiştirmenin ganimete etki ettiğine inanıp inanmamak size kalmış. :)

1 yorum:

  1. bence saçmalık türkçe yapınca sadece türk köylerine mi saldırıyon

    YanıtlaSil



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!