2 Nisan 2015 Perşembe

Metin 2 Unutulan Hesapları Geri Getirme




Merhaba arkadaşlar, geçenlerde, yıllar önce oynadığım Metin 2 oyununda ki karakterime bakayım dedim ama ne hesap ismimi ne de şifremi hatırlıyordum. Bildiğiniz üzere şifre talebi yapmak için hem kayıtlı olduğunuz mail adresi hemde üyelik ismini bilmeniz gerekiyor. Ne yapacağım konusunda en ufak fikrim yoktu ve bir arkadaşım ticket açmamı önerdi. Hemen cevap geldi ve yapmam gereken şey adım adım şu şekilde açıklandı:


  1. tr.gameforge.com adresine girip sağ üst hemen ücretsiz kaydol yazısına tıklıyoruz.
  2. Açılan sayfada kendimize üye adı belirleyip mail adresi kısmına metin 2 ye daha önce kaydolduğunuz mail adresinizi giriyorsunuz, ben 3 farklı hesap açıp bütün mail adreslerimi denedim.
  3. Mailimize girip aktivasyona linkine bastığımızda Gameforge üzerinden oynadığımız bütün oyunların, daha demin kayıt olduğumuz mail adresiyle eşleşen bütün hesapları görünüyor. Üye olduğumuz ismi bu şekilde bulduktan sonra metin 2 sitesine girip şifremi unuttum kısmından şifremizi talep ediyoruz.
Ben bu şekilde oyunda açtığım ilk hesabı buldum ve hala karakterim duruyor :) Nostalji yaşamak isteyenler  bu basit yöntemi kesinlikle denemelisiniz. Gameforge destek ekibine hızlı yardımı için çok teşekkürler.

5 yorum:

  1. bende aynı şekilde yaptım ama karakterlerimin hiç birisi yok hepsi silinmiş

    YanıtlaSil
  2. hesabımın ıd sini unutum giremiyorum

    YanıtlaSil
  3. Metin2 tarzı oyunlar mı arıyorsunuz? Tıklayın: metin2 tarzı oyunlar

    YanıtlaSil
  4. Metin2 pvp mi arıyorsunuz? Hemen tıklayın ve metin2 pvp listesini inceleyin: metin2 pvp

    YanıtlaSil
  5. en güzel pvp serverler bu adreste metin2 pvp serverler listesine kolayca ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!