Hungry Shark Evolution Inceleme


Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere akıllı telefonunuz da olmazsa olmaz bir oyun olan Hungry Shark Evolution oyununun bende bıraktığı ilk izlenimi ve oyun hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım. Köpek balıklarından korkar mısınız? Artık korkmanıza hiç gerek yok! Çünkü bu oyunumuzda köpek balığının okyanusta yarattığı tedirginliği ve korkuyu artık siz yaşatıyorsunuz. İlk önce oyunumuzdaki köpek balığı karakterlerimize bir göz atalım ne dersiniz?

Karakterler;
Resif Köpek Balığı:
Bu karakterimizin oyundaki hareketleri düşük seviyede, yani haritamız da oynarken istediğiniz derinliklere inemeye bilirsiniz yada diğer büyük köpek balıklarını yiyemez, zararlı bazı balıklara dokunamazsınız.Bu karakterimizin özellikleri;
Camgöz Köpekbalığı ;
Bu karakterimizle ise sayın okuyucular, çoğu büyük köpek balıklarını yiyebilir ve de resif köpek balığına zarar veren balıkları da kolayca karnınıza indirebilirsiniz :) Bu karakterimizin ise özellikleri şu şekilde ;
Çekiç Başlı Köpek Balığı ; Karakterimizin Özellikleri;
Büyük Beyaz Köpek Balığı ; Karakterimizin Özellikleri ;
Grafik-Ses-Boyut :
Hastası olduğum bu oyunumuz, grafik ve ses bakımından neredeyse mükemmel. İnsanları ve balıkları, yengeçleri yeme görüntüsü ve o anda çıkartılan ses muazzam derecede iyi. Bize konsol kalitesinde 3D grafikler sunuyor. Daha önce ismini neredeyse hiç duymadığım Future Games of London firması gerçekten bu oyun ile büyük bi yükselişe geçti ve de yapabildiklerini kanıtladılar adeta. Ayrıca 2013 yılının en iyi oyunu TIGA Ödüllerini kazanmışlardır. Boyutu ise 143 MB'dır
İnceleme ;

Başlangıç ; Oyunumuza ilk önce tabi ki resif köpek balığı karakterimiz ile başlıyoruz. Yukarıdan okyanusa düşen vahşi köpek balığımız ile önümüze gelen küçük balıkları, yengeçleri, kaplumbağaları, scuba diving (Dalış) yapan insanları, normal yüzen insanları yemeye başlıyoruz.
Oyun İçi Uyarılar ; Oyunumuzda köpek balığımızın bir can seviyesi var ve bu can seviyesini maximumda tutabilmemiz için resif köpek balığımız ile sürekli beslenmemiz gerekiyor. Eğer uzun süre beslenemez isek ölüyoruz ve puanlamamız baştan başlamış oluyor. Ancak yukarıda bahsettiğim karakter analizimizde olduğu gibi her köpek balıklarının yiyeceği şeyler farklıdır. O yüzden bazı su canlılarından uzak durmamız gerekiyor :) Okyanustaki diğer köpek balıkları ise sizin boş anınızdan istifade size saldırabiliyor. O yüzden hep yüzünüz onlara dönük olsun. Dalış yapan insanlar içinde aynı şey geçerlidir. Eğer siz ona saldırmaz iseniz onlar size zıpkınlı bir süpriz yapabilir :) Birde dikenli balıklarımız var tabi ki. Bu balık türlerine ancak ve ancak şişmediği ve dikenlerini çıkarmadığı sürece saldırıp yiyebiliriz, aksi takdirde dikenleri karakterinize batıp ölmenizi sağlayabilir Dikkat!!
Boost (İtici Güç) ; Ayrıca boost yani karakterinizi ekranınıza dokunarak hızlandırabilirsiniz. Can sütununun alt kısmında bulunan ufak kırmızı yer sizin ne kadar süre hızlanabiliceğinizi gösterir. Bu hızlanma sayesinde okyanustan dışarı zıplayabilir, martıları ve kuşları yiyebilirsiniz. Sadece martılar ve kuşlar mı? Tabi ki hayır. Okyanus üstünde yattaki, gemideki, paraşütle atlayan insanları bile yiyebilirsiniz.
Shop (Dükkan) ; Ayrıca karakterlerimizi oyunda kazandığımız altınlarla geliştirebilir ve daha hızlı, daha kuvvetli ve daha çok canı olan karaktere sahip olabiliriz. Her karakterimizin toplamda gelişebilme levelleri maximum 10 level'dir. Hungry Shark Evolution oyununda shop kısmında köpek balığınıza boostlar alabilir, kıyafetler, tasmalar ve de şapkalar alabilirsiniz :) Ayrıca giydirdiğiniz köpek balığınızın fotoğrafını shop kısmındaki fotograf yazan yere tıklayıp çekebilir ve sosyal medyada paylaşabilirsiniz. Unutmayın her level atladığınızda köpek balığınızın boyutu büyüyecektir.
Burada ise Future Game of London'ın yayınlamış olduğu tanıtımı izleye bilirsiniz ;
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir daha ki yazımda ise yeni gelen özel köpek balıkları ve okyanustaki su canlıları hakkında bilgi vereceğim.. :)

Etiketler: , ,