Hearthstone Tavern Brawl 17. Hafta - Clockwork Card Dealer


Hearthstone her hafta olduğu gibi Tavern Brawl'a bu hafta da yeni bir konu getirdi. Tavern Brawl'da bu hafta belkide bir çoğumuzun hayali olan sıralı desteyi bir nebze de olsa yaşayacağız. Kural tam olarak şöyle: 1. Elin başında eğer destenizde varsa 1 manalı herhangi bir kart çekilecek, 2 elin başında eğer destenizde varsa 2 manalı bir kart çekilecek. Böyle böyle 10'a gelindiğinde daha yüksek manalı kart olmadığı için bütün 10 manalı kartlar bitince rastgele kart çekmeye başlayacaksınız.

Kart çektiren "Draw" özellikli kartlar bu özellikten yararlanamıyor. Bu haftaki Tavern Brawl açıldığı gibi 5 oyun attım 4-1 bitirdim. Genellikle Mage karakteri alınıyor ve herkesin başlangıcı tabikide Mana Wyrm oluyor. Ardından da sıraladıkları büyü ve minionlar ile hayallerinde ki eli gerçekleştirmeye çalışıyorlar. Fakat buna izin veremeyiz. 5 oyunda da Hunter aldım ve ilk 4 el için desteme sadece 1'er kart ekledim. Yani ilk 4 el için hangi kartların geleceğini kesinleştirdim. Bu kartlar sırasıyla Arcane Shot , Quick Shot, Eaglehorn Bow ve Multi-Shot. Bu kartlar sayesinde rakip ne oynarsa oynasın:

  1. Bütün amacı sırasıyla rüyasını gerçekleştirmek olan rakibin rüyasını yıkmak
  2. Rakibi ilk 4 el sürekli büyü atarak demoralize etmek
  3. Birer kart harcayarak rakibin oyun başı tahta kontrolü şansını elinden almak
5. manadan sonra destenize her manadan eşit miktarda kart ekleyin. 7. manada Dr. Boom'u unutmayın :)

Etiketler: , ,