18 Nisan 2016 Pazartesi

Red Alert 2 Yuri's Revenge Online Oynama Rehberi



Geçtiğimiz günlerde Origin üzerinden ücretsiz şekilde oyunculara sunulan Red Alert 2 ve Red Alert 2 Yuri's Revenge ek paketini bende aldım ve biraz hikaye modunda nostalji yaptıktan sonra neden online oynamayayım dedim. Tabiki de EA Games'in desteği kestiğini unutmuşum ve anlık bir hüsrana uğradım. Hemen araştırmaya başladım ve CnCNet diye bir site buldum. Genel olarak 300 den fazla kişinin online olduğu ücretsiz bir platform ve bu yazımda da bu program için bir rehber hazırladım.

CnCNet Nedir?


Destek verdikleri COMMAND & CONQUER oyunlarını ücretsiz bir şekilde online oynamanızı sağlayan 3. parti bir yazılım. Tabiki de oynamak istediğiniz oyuna önceden sahip olmanız gerekiyor. Korsan oyunlarda çalışıp çalışmadığı hakkında bir fikrim yok.



CnCNet nasıl kurulur?

Buraya tıklayıp açılan sayfada desteklenen COMMAND & CONQUER oyunlarından istediğinizi indirip kuruyorsunuz. Program kurulu oyunu otomatik şekilde buluyor ve oyun oynanmaya hazır hale geliyor. Bu rehberin devamı Red Alert 2 Yuri's Revenge için hazırlanmıştır.


Programı açtıktan sonra karşınıza böyle bir arayüz gelecek. En orta kısımda kimler ne konuşuyor, kim hangi odaya girdi vb. şeyler görünürken en solda o anda kurulu oyunlar görülüyor. Yanında anahtar olanlar şifreli öbürleri herkesin katılabildiği oyunlar.

Herhangi birine tıklayıp Join Game tuşuna basıyorsunuz. Eğer kendi oyununuzu kurmak isterseniz sol alttaki yeşil Create Game kısmından kurabilirsiniz. Bir kaç kere oyunu baştan kurup en ideal ayarları yakalamanız gerekiyor. Çünkü oyuna ekstra ayarlar getirilmiş. Sağ alttaki kırmızı Options kısmından oyunun genel ayarlarını yapabilirsiniz. Çözünürlük, server vb. ayarlar bu kısımdan yapılıyor. En sağdaki listede ise kimlerin online olduğunu görebilirsiniz.

Herhangi bir oyuna girmek için arka planda oyunu açmanıza gerek yok, program kendi kendine direkt olarak oyunu başlatacak. Hatta Lobby kısmı bile program üzerinden yapılıyor. Ülkenizi, takımınızı vb. ayarları program üzerinden yapıyorsunuz.

Hemen aşağıda CnCNet üzerinde gerçeklemiş bir maçın videosunu bulabilirsiniz.


1 yorum:



Lütfen sadece ilgili yazı hakkında yorum yapalım, konu dışı yorumlarınızı lütfen İletişim bölümünden bana ulaştırın. Teşekkürler!